משרד עו"ד דוד מלניק מתמחה בליווי עסקאות מקרקעין מסחריות, מביא לכל לקוח ניסיון עשיר, ידע נרחב ומחויבות אישית. אנו מאמינים כי הצלחה בתחום זה דורשת לא רק מומחיות משפטית, אלא גם הבנה עמוקה של צרכי הלקוח והיכולת לספק פתרונות מותאמים אישית.

ליווי צמוד בכל שלבי העסקה

כל עסקת מקרקעין מסחרית מתחילה אצלנו בפגישה אישית, בה אנו מקשיבים ללקוח, לומדים את המטרות והאתגרים הספציפיים שלו, ומתחילים לגבש אסטרטגיה מותאמת. בין אם מדובר ברכישה או מכירה של נכס מסחרי, אנו מעניקים תשומת לב קפדנית לכל פרט - החל מבדיקת נאותות מקיפה של הנכס, דרך מו"מ מיומן על תנאי העסקה, וכלה בהשלמת הליכי הרישום והטיפול בסוגיות בתר-עסקה.

ראייה רב-מערכתית וייעוץ מיסויי מקיף

אנו מביאים לכל עסקה ראייה רב-מערכתית, הנשענת על ניסיוננו בתחומי המקרקעין, המסחרי והמיסוי. ההיבט המיסויי הוא קריטי בעסקאות אלו, ואנו מקפידים על תכנון מס אופטימלי המיועד למקסם את התועלת עבור הלקוח, תוך עמידה קפדנית בכל הוראות הדין. אנו מבצעים בדיקת מיסוי מעמיקה, לא רק ביחס לעסקה הספציפית, אלא תוך בחינה של כל האפשרויות הכרוכות בעסקה וצופות פני עתיד. אנו לוקחים בחשבון את מכלול הנכסים והפעילויות העסקיות של הלקוח, במטרה לספק תמונה מקיפה והמלצות מותאמות אישית שימקסמו את התועלת הכלכלית לטווח הארוך.

יחס אישי ושירות מותאם ללקוח

מעבר למומחיות המשפטית, אנו מאמינים כי הכוח האמיתי טמון בשירות האישי והיחס האישי שאנו מעניקים. אנו רואים בלקוחותינו שותפים אמיתיים, ופועלים ללא לאות כדי לקדם את האינטרסים שלהם. לקוחותינו יכולים לסמוך עלינו שנהיה זמינים עבורם, ניתן מענה מהיר לכל שאלה או בקשה, ונדריך אותם לאורך כל הדרך.

תובנות עסקיות ומשפטיות משולבות

בעסקאות מקרקעין מסחריות, ההצלחה תלויה לא רק בטיפול המשפטי הנכון, אלא גם בהבנה מעמיקה של ההיבטים העסקיים והתפעוליים. בזכות הניסיון הרב שצברנו בליווי עסקאות מסוג זה, אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו תובנות ייחודיות וחשיבה יצירתית שיכולות להוות יתרון משמעותי במשא ומתן ובמימוש הפוטנציאל הכלכלי של הנכס.

הטוב ביותר משני העולמות

המבנה של משרדנו כמשרד בוטיק מאפשר לנו לספק ללקוחותינו את הטוב ביותר משני העולמות - מצד אחד, מומחיות ברמה הגבוהה ביותר, ומצד שני, יחס אישי ושירות מותאם שקשה למצוא במשרדים גדולים יותר.

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, צרו עמנו קשר עוד היום

אם אתם מחפשים משרד עורכי דין שיעמוד לצדכם בעסקאות המקרקעין המסחריות שלכם, שיספק לכם ייעוץ מקצועי ואמין, ושיהיה מחויב באופן אישי להצלחתכם - אנו כאן בשבילכם. צרו עמנו קשר עוד היום לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, ונשמח לבחון כיצד נוכל לסייע לכם להשיג את היעדים העסקיים שלכם.



 

אשמח להכיר ולתת לך פתרונות



מאמרים ומדריכים

22 במרץ 2022

לחתום או לא לחתום על זיכרון דברים – זאת השאלה?

רבים, מוכרים וקונים, מתלבטים בשאלה האם לחתום על זיכרון דברים לשם התקשרות בעסקת מכר של דירה או נכס אחר. ככלל יש להימנע מחתימה על זיכרון דברים ולחתום […]
22 במרץ 2022

כל מה שרצית לדעת על מס רכישה

במדריך זה תוכל לקבל מידע בנוגע למדרגות מס הרכישה, מתי תיחשב דירה כדירה יחידה לצורכי מס רכישה ומי זכאי להקלות בפטור ממס רכישה. החל מיום  29.07.2020  […]

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.