ייצוג מקצועי ואפקטיבי בתביעות פינוי וסילוק יד

דוד מלניק משרד עורכי דין  מתמחה בייצוג בעלי נכסים בתביעות פינוי וסילוק יד כנגד פולשים ושוכרים, שמפסיקים לשלם דמי שכירות או מסרבים לפנות את הנכס. עם ניסיון עשיר ומומחיות בתחום הנדל"ן, אנו מספקים ללקוחותינו ליווי משפטי מהיר, עוצמתי  ונטול פשרות מתוך הבנת  החשיבות בנקיטת הליכים מיידים להשבת הנכס לידי בעליו.

 


אם אתם מתמודדים עם פולשים לנכס או שוכרים שאינם עומדים בהתחייבויותיהם, לא משלמים דמי שכירות או  מסרבים לפנות את הנכס שבבעלותכם, אל תהססו ליצור איתנו קשר לייעוץ ראשוני. ככל שנפעל במהירות, כך נוכל להגן טוב יותר על זכויותיכם ולמזער נזקים. בפגישה נעריך את מצבכם המשפטי ונתווה יחד את צעדי הפעולה המומלצים.

עם הניסיון, המקצועיות והמחויבות שלנו, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות. יחד, נפעל במהירות ובנחישות להשבת החזקה על הנכס לידיכם.

חשוב לזכור, כי הדרך הטובה ביותר להימנע ממצבים אלו היא על ידי עריכת חוזי שכירות מפורטים ומקיפים, המגנים על זכויות בעל הנכס. אנו נשמח לסייע בניסוח הסכמים אלה ובכל עניין אחר הנוגע לניהול נכון של נכסים מושכרים.

מדוע לבחור בנו?

  • ניסיון רב בניהול מוצלח של תביעות פינוי
  • גישה אסטרטגית ופרקטית, תוך בחינת מכלול הנסיבות והאפשרויות
  • פעולה מהירה ונחושה להגנה על זכויות בעל הנכס
  • ליווי צמוד ושירות אישי לאורך כל שלבי התביעה
  • חתירה עיקשת להשגת התוצאות המיטביות עבור הלקוח
  • שקיפות מלאה ועדכון שוטף בנוגע להתקדמות ההליך


 

אשמח להכיר ולתת לך פתרונות



מאמרים ומדריכים

22 במרץ 2022

פינוי שוכר בהליך מהיר – בעקבות שינויי חקיקה

לפני מספר חודשים כתבתי מאמר על מסע הייסורים אותו עובר בעל נכס על מנת לפנות דייר שאינו משלם שכר דירה בזמן או בכלל, או מסרב להתפנות […]

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.